Κουβεντούλα Με Την Μαρία Λάμπρου

Για την Μαρία η μάθηση είναι μια εξελισσόμενη διαδικασία και δεν τελειώνει ποτέ. Καθημερινά παρατηρεί, διαβάζει, μελετά και εξελίσσει τις γνώσεις της σε θέματα που την ενδιαφέρουν, αγαπά και την παθιάζουν. Η Μαρία ξεκίνησε τις πρώτες της σπουδές στον κλάδο των Ανθρωπιστικών Επιστημών-Παιδαγωγικά και συνέχισε μεταπτυχιακές στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και τη Σχολική Ανάπτυξη. Έπειτα, ακολούθησε σπουδές στον κλάδο της Υπνοθεραπείας. Στην συνέχεια, κατέκτησε τον τίτλο του LifeCoach ακολουθώντας αναγνωρισμένη και πιστοποιημένη εκπαίδευση Life Coaching. Σήμερα, στην δική της βιβλιοθήκη, βρίσκεται το βιβλίο της με όνομα ‘Λεπτή & Ευτυχισμένη’ από τις εκδόσεις Ευγνώμων.

Μέρος Πρώτο:

  1. Κυρία Λάμπρου αρχικά να σας ευχαριστήσω μέσα από την καρδιά μου για την θετική σας απάντηση για φιλοξενία στο δικό μου διαδικτυακό σπίτι. Όπως μας δείχνει το βιογραφικό σας μέχρι σήμερα, η επιθυμία σας για συνεχή γνώση, είναι ασταμάτητη. Από πού αντλείτε όλη αυτήν την ενέργεια; Τι σας κάνει να κυνηγάτε την γνώση μέρα με την μέρα;

Μιράντα μου, σε χαιρετώ και εγώ με τη σειρά μου και σε ευχαριστώ για την πρόσκληση και τη θερμή φιλόξενία σου στον όμορφο διαδικτυακό σου χώρο. Είναι αλήθεια πως <διψώ> για τη γνώση που μπορεί να με βοηθήσει να βελτιώσω τον εαυτό μου, τις σχέσεις μου και τη ζωή μου. Δεν κυνηγώ τη γνώση μέρα με μέρα. Την έχω ανάγκη. Θα μπορούσα να πω πως η γνώση που έχει να κάνει με την προσωπική και πνευματική ανάπτυξη και εξέλιξη είναι το ψυχικό μου οξυγόνο. Χωρίς βελτίωση και εξέλιξη θα ήμουν εσωτερικά αδρανής. Θα ήμουν στάσιμη και ψυχικά νεκρή. Αυτή η εσωτερική ανάγκη, λοιπόν,  είναι το καύσιμο, ή αλλιώς η ενέργεια που με οδηγεί συνεχώς σε μια αναζήτηση ουσιαστικών γνώσεων και σε μια εξερεύνηση των πνευματικών μονοπατιών ανθρώπων που εκτιμώ και θαυμάζω. Χρειάζεται επίσης να αναφέρω πως η γνώση που αφορά την βελτίωση του εαυτού και της ζωής δεν σ’ αφήνει ποτέ να νιώθεις πως <σπατάλησες> την ενέργειά σου, αντιθέτως σε αφυπνίζει και σε ενδυναμώνει εσωτερικά, εμπλουτίζοντας ίσως και απεριόριστα κάποιες φορές την εσωτερική σου ενέργεια. Αυτή η γνώση σε βοηθάει όχι μόνο να βελτιώνεις τη σχέση σου με τον εαυτό σου, αλλά και τις σχέσεις σου με τους πιο σημαντικούς ανθρώπους της ζωής σου.

  1. ‘Λεπτή & Ευτυχισμένη’ είναι ο τίτλος του βιβλίου σας. Τι σας οδήγησε στην δημιουργία αυτού του βιβλίου; Η καθημερινότητα μας σήμερα είναι η αιτία;

Η καθημερινότητά ΜΟΥ ήταν η αφορμή. Αυτό το βιβλίο το δημιούργησα γιατί ήθελα να μοιραστώ με άλλους ανθρώπους, όσα έμαθα και ανακάλυψα στην δική μου προσωπική προσπάθεια για να απαλλαγώ μια για πάντα από το περιττό βάρος. Για να γίνω πιο σαφής, θα σου εξηγήσω πιο κάτω, πιο αναλυτικά τι εννοώ. Μετά τις σπουδές μου στην Κλινική υπνοθεραπεία, κατά την πρακτική μου εξάσκηση, έπρεπε να δημιουργήσω ένα δικό μου πρόγραμμα και να το βάλω σε εφαρμογή, και επειδή εκείνη  την περίοδο είχα περιττό βάρος λόγω προηγούμενης εγκυμοσύνης αποφάσισα να δημιουργήσω ένα πρόγραμμα που θα βοηθούσε πρωτίστως εμένα να διώξω το περιττό μου βάρος και αν το κατάφερνα αυτό, στην συνέχεια θα βοηθούσα και άλλα άτομα. Και έτσι και έγινε. Συνδύασα τις γνώσεις από τις διάφορες σπουδές που είχα κάνει, σύζευξα διάφορες νοητικές ασκήσεις και τεχνικές και το αποτέλεσμα ήταν αυτό που ήθελα. Είχα καταφέρει να δημιουργήσω ένα πρόγραμμα που με βοήθησε να διώξω όλο το περιττό βάρος , το οποίο όταν προσπαθούσα να διώξω με όλους τους συνήθεις τρόπους, δεν έφευγε με τίποτα. Και είχα κάνει πολλές προσπάθειες, αλλά έμενα να νιώθω θυμωμένη, στεναχωρημένη με τον εαυτό μου και αδύναμη που δεν μπορούσα να ελέγξω τη συμπεριφορά μου. Το πιο σημαντικό από όλα ήταν πως έδιωξα το βάρος χωρίς να νιώθω καταπίεση. Και αισθανόμουν πιο όμορφα από ποτέ. Εκείνη την περίοδο, ένιωθα έντονα πως  ήθελα να μοιραστώ τις γνώσεις, τις τεχνικές και τις νοητικές ασκήσεις που μου άλλαξαν τη ζωή με ανθρώπους που ίσως να το είχαν ανάγκη. Και συνεπώς ξεκίνησα να γράφω το βιβλίο μου.

  1. Το θέμα της παχυσαρκίας και των κιλών είναι αναμφισβήτητα θέματα που περνάνε αν όχι σε όλες τις γυναίκες, στις περισσότερες. Ποιος είναι ο πυρήνας; Τελικά οι γυναίκες δεν αγαπάμε τον εαυτό μας; Δεν τον φροντίζουμε; Τον παραμελούμε; Ή είναι κάτι πέρα από αυτό;

Σίγουρα, και για τους άνδρες και για τις γυναίκες, η αγάπη μας για τον εαυτό μας διαδραματίζει σημαντικό ρόλο για την υγεία μας, την αυτοφροντίδα μας και την προσωπική μας ανάπτυξη και εξέλιξη. Είναι πολύ σημαντικό να αναφέρω πως το βιβλίο δεν αφορά αποκλειστικά τις γυναίκες, αλλά και τους άντρες. Η υπερφαγία δεν είναι μια γυναικεία αρνητική συμπεριφορά. Η υπερφαγία αφορά τον κάθε άνθρωπο που τρέφεται με περισσότερο φαγητό από όσο χρειάζεται. Η παχυσαρκία από τα 5 περιττά κιλά μέχρι τα 20 τα 40 τα 150, δεν είναι η αιτία του προβλήματος μας, αλλά είναι μόνο το σύμπτωμα κάποιων άλλων βαθύτερων μας προβλημάτων. Η αιτία βρίσκεται μέσα μας. Βρίσκεται στις σκέψεις μας, στα συναισθήματά μας, στα πιστεύω μας, στις γνώσεις μας και στις εμπειρίες μας. Όλα αυτά μπορούν να οδηγήσουν το άτομο στην συναισθηματική υπερφαγία. Ο <πυρήνας> λοιπόν αυτής της κατάστασης θα μπορούσαμε να πούμε πως έχει να κάνει κυρίως με την συναισθηματική υπερφαγια που λαμβάνει  χώρα πολλές φορές υποσυνείδητα, όταν μπερδεύουμε για συγκεκριμένους λόγους τις συναισθηματικές μας ανάγκες με τις διατροφικές.

  1. Μέσα από το βιβλίο, τονίζεται, η δύναμη της σκέψης γύρω από το θέμα της παχυσαρκίας, του φαγητού, του ίδιου μας του εαυτού και της ευτυχίας μας. Μας το εξηγείτε;

Όλοι μας έχουμε προγραμματιστεί νοητικά από το περιβάλλον μας κατά την πολύ νεαρή μας ηλικία. Έχουμε απορροφήσει τρόπους σκέψης, συναισθηματικές αντιδράσεις, στερεότυπα. Έχουμε δημιουργήσει αναρίθμητα πιστεύω που βασίζονται σε μεγάλο βαθμό σε αυτή την πρώτη αλληλεπίδραση με το περιβάλλον μας. Δυστυχώς, σε εκείνη την ευαίσθητη και νεαρή ηλικία κατά την οποία η κριτική μας ικανότητα ήταν σχεδόν μηδαμινή, απορροφήσαμε σίγουρα και κάποια αρνητικά και αναποτελεσματικά πιστεύω , όπως και κάποιες δυσλειτουργικές συμπεριφορές. Σχεδόν όλοι μας, μέσα στο μυαλό μας έχουμε απορροφήσει κάποια έως και πολλά υποσυνείδητα αρνητικά πιστεύω που έχουν να κάνουν με τη διατροφή μας, τα οποία αν δεν τα κάνουμε συνειδητά, θα συνεχίζουν να μας κατευθύνουν μια ζωή και εμείς θα αισθανόμαστε αδύναμοι μπροστά στην απόφασή μας να διώξουμε το περιττό βάρος. Και πολλές φορές αισθανόμαστε πως δεν έχουμε τη δύναμη να αλλάξουμε γιατί χειραγωγούμαστε από υποσυνείδητες δυνάμεις που χρειάζεται να γίνουν συνειδητές για να πάρουμε τον έλεγχο του εαυτού μας και της διατροφής μας. Και σίγουρα όλα αυτά που ανάφερα δεν έχουν να κάνουν μόνο με τη διατροφή. Με αφορμή όλα όσα έχω αναφέρει πιο πάνω και επειδή δεν θέλω να μακρηγορώ άλλο, θα καλούσα τον καθένα να επισκεφτεί την ιστοσελίδα μου www.upgrade-your-self.com και να κάνει εγγραφή στο κάτω μέρος της σελίδας. Με την εγγραφή μπορεί να κατεβάσει δωρεάν το ebook <Ιδανικός Εαυτός>, μέσα στο οποίο εξηγώ πολύ πιο αναλυτικά τη δύναμη και την επιρροή που έχει η σκέψη μας στη ζωή μας και το πως μπορούμε να κινηθούμε προς μια θετική αλλαγή.

  1. «Θα σε διαφωτίσει και θα σε βοηθήσει να αντιληφθείς την εσωτερική διάσταση του προβλήματος της υπερφαγίας»: είναι μια δήλωση μέσα από την περίληψη του βιβλίου.Αν πρέπει να κατηγοριοποιήσουμε την κοινωνία του σήμερα, θα υπάρχει η κατηγορία του λεπτού, του εύσωμου, του ψηλού, του κοντού, του ευτυχισμένου κτλ. Σύμφωνα λοιπόν με αυτήν την κατηγοριοποίηση, έτυχε μέχρι σήμερα, ένας εύσωμος αναγνώστης να σας δηλώσει ευτυχισμένος για το σώμα του; Να σας δηλώσει πως αποδέχεται την κατάσταση των κιλών του, δίχως καμία αλλαγή;

Όπως αναφέρω και στο βιβλίο μου, το βιβλίο αυτό δεν αφορά τα άτομα που έχουν περιττό βάρος και είναι ευχαριστημένα με την εικόνα τους. Αφορά τα άτομα που επιθυμούν να διώξουν το περιττό βάρος αλλά δυσκολεύονται και οδηγούνται είτε σε μια προσωρινή επιτυχία του στόχου τους, είτε σε μια παντελής αποτυχία. Η ευτυχία είναι προσωπική υπόθεση. Δεν έχω δηλώσει ποτέ πως για να είναι κάποιος ευτυχισμένος χρειάζεται να είναι λεπτός. Δεν ονόμασα το βιβλίο μου <Λεπτή και Ευτυχισμένη> για να περάσω στον ενδιαφερόμενο αναγνώστη ένα τέτοιο μήνυμα. Με αυτή την αφορμή, θα ήθελα να εξηγήσω ξεκάθαρα τους λόγους που με οδήγησαν να εμπνευστώ και να επιλέξω αυτόν τον τίτλο για το βιβλίο μου. Το βιβλίο ονομάζεται Λεπτή και Ευτυχισμένη για διάφορους λόγους. Αρχικά, χρειάζεται οπωσδήποτε να αναφέρω πως αν και το βιβλίο ονομάζεται <Λεπτή και Ευτυχισμένη και είναι γραμμένος ο τίτλος σε γένος θηλυκό , απευθύνεται και σε άντρες και σε γυναίκες. Ο λόγος  που επέλεξα το βιβλίο μου να είναι γραμμένο σε θηλυκό γένος είναι επειδή αυτό είναι κάτι που δεν συνηθίζεται να γίνεται και έτσι θεώρησα πως ταιριάζει καλύτερα με το περιεχόμενο του βιβλίου μου που είναι πολύ διαφορετικό σε σχέση με τα όσα συνηθίζουμε να ακούμε και να διαβάζουμε για το θέμα της διαχείρισης βάρους. Η φιλοσοφία του βιβλίου είναι αντίθετη με τις καταπιεστικές δίαιτες και γενικότερα το αίσθημα της εξωτερικής πίεσης που αισθάνεται το άτομο όταν νιώθει πως πρέπει να ακολουθήσει συγκεκριμένες συμπεριφορές για να έχει εξωτερικά αποτελέσματα. Ο  κυριότερος λόγος που ονόμασα το βιβλίο μου Λεπτή και Ευτυχισμένη είναι επειδή επιδιώκει να βοηθήσει το άτομο να διώξει βάρος ωθώντας το να κάνει εσωτερικές αλλαγές που θα το κάνουν να νιώθει σαφώς πιο ευτυχισμένο. Όσον αφορά το <Λεπτή>, ξεκαθαρίζω πως δεν εννοώ τη σωματική κατάσταση του ατόμου που έχει διώξει υπερβολικά πολύ βάρος και δεν είναι υγιές. Αντιθέτως, με το Λεπτή και ευτυχισμένη εννοώ το υγιές άτομο, εσωτερικά και εξωτερικά, απλά επειδή τείνουμε να λέμε <λέπτυνες> και να εννοούμε πως έδιωξες το περιττό βάρος και το λέμε συνήθως σαν κομπλιμέντο προτίμησα την λέξη αυτή. Επίσης, επέλεξα αυτόν τον τίτλο γιατί μέσα από το βιβλίο μου, υποστηρίζω και παροτρύνω τα άτομα να κάνουν εσωτερικές αλλαγές που θα τους κάνουν πιο ευτυχισμένους. Το βιβλίο δεν έχει ως μόνο στόχο να βοηθήσει ένα άτομο να γίνει πιο λεπτό, έχει ως στόχο να βοηθήσει το άτομο να γίνει και πιο λεπτό και πιο ευτυχισμένο. Κλείνοντας, θα ήθελα να σημειώσω πως κανένας αναγνώστης δεν μου έχει αναφέρει πως είναι ευχαριστημένος με το περιττό του βάρος. Θα ήταν εξάλλου παράλογο ένα άτομο που δεν το ενοχλεί το περιττό του βάρος να έμπαινε στη διαδικασία να διαβάσει το βιβλίο μου.

Μέρος Δεύτερο:

Αν έπρεπε να λέω για πάντα ένα μυστικό από το βιβλίο μου, αυτό θα ήταν δύσκολο να επιλέξω ένα, αλλά ίσως να έλεγα πως <Οι λέξεις που χρησιμοποιούμε καθημερινά έχουν δύναμη και αυτή η δύναμη μπορεί να χρησιμοποιηθεί υπέρ μας>.

ΕΣΥ μπορείς άνετα να επιλέξεις ποιος/ποια θέλεις να είσαι.

Ο κάθε άνθρωπος έχει την δύναμη να πετύχει πολύ περισσότερα απ’ όσα ίσως να πιστεύει πως μπορεί.

‘Λεπτή & Ευτυχισμένη’ είναι το βιβλίο που σε οδηγεί στο να κάνεις θετικές εσωτερικές αλλαγές που θα φέρουν θετικά εξωτερικά αποτελέσματα.

Ευχή μου για τον συνάνθρωπο είναι να αγαπά τον εαυτό του πάρα πολύ, να τον φροντίζει, να τον αποδέχεται και να τον εξελίσσει. Να νιώθει τόσο έντονα και βαθιά την αγάπη μέσα του, που να την εκπέμπει αβίαστα ολόγυρά του.

 

Facebook: https://www.facebook.com/M.Pluss.L

Blog: https://www.upgrade-your-self.com/?fbclid=IwAR3h3ij0q_lRs0xW1G6SjCjjBdP9E0XXn3hqHwFMoOBFu9jzEPVAP_BceCE

Instagram: https://www.instagram.com/lepti_kai_eutixismeni/

Leave a comment

Blog at WordPress.com.

Up ↑